054-4552788

יצירת קשר
...טוען...

איך לבחור את תחום הזכיינות?

שיטת הזכיינות מוכיחה עצמה בארץ והתופעה הולכת ומתרחב מדי שנה. אם בעבר רשתות קמעונאיות ועסקים במגזר העסקי הרחיבו את העסק על ידי פתיחת סניפים חדשים בהשקעה עצמית הרי שיטת הזכיינות מאפשרת לעסקים להתרחב ללא צורך בהשקעת משאבים גבוהים ובלקיחת סיכונים גבוהים. שיטת הזכיינות תורמת לשני הצדדים, לזכיין ולחברה המזכה ולכן זהו חוזה הדדי שמטרתו להביא להצלחה. מאחר והשיטה הפכה לפופולארית מתקשים יזמים מתחילים ומנוסים לבחור את תחום הזכיינות ולכן מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי ולבחור את התחום לפי פרמטרים שונים ובעיקר לפי התחושה המלווה את הזכיין לעתיד.
תחום מעניין
חשוב לזכור כי לשיטת הזכיינות יתרונות רבים אך יש גם חסרונות. כמו בכל עסק חדש נדרשת השקעה כספית ומשאבים נוספים, לרבות עבודה מאומצת. לכן, יועצי זכיינות ממליצים לעיתים לרכוש זכיינות מחברה מזכה הפועלת בתחום הקרוב ללבו של הזכיין לעתיד, לדוגמה, לרכוש זכיינות של רשת גלידריות ידועה במידה והזכיין אוהב את תחום המזון ומעוניין בעסק קטן ללא השקעה כספית גבוהה. במידה וחלומו של הזכיין לפתוח מסעדה הרי רכישת זכיינות מותג מוביל בענף המסעדנות מאפשרת לזכיין לפתוח מסעדה חדשה עם שם מוכר וליהנות מיתרונות רבים.
להבין את יתרונות המותגים
שיטת הזכיינות מאפשרת ליזמים להצטרף להצלחה של מותג מוכר ומצליח. לפני רכישת זכיינות חשוב לבחון לעומק האם המותג ממנו מעוניינים לרכוש זכיינות תואם לאורח חייו ולערכיו של הזכיין ויש להבין מה משקף המותג והאם מאמינים בו. מותג נחשב מושך אנשים ולכן הזכיין זקוק לפרסום קטן יחסית ולקוחות חדשים מגיעים לעסק רק בגלל שם המותג ומוצריו או השירות שהוא מספק. יחד עם זאת, חשוב להבין כי על מנת להצליח נדרש הזכיין לפעול בהתאם להנחיות החברה המזכה ולכן מומלץ כי יאהב את תחום העיסוק ויאמין במותג אותו הוא מייצג. 
מבחר גדול
יש בישראל מגוון רחב של הזדמנויות בתחום הזכיינות ולכן חשוב לא למהר לקבל החלטה אלא להתייעץ, ללמוד את הנושא לעומק ולבחור בחברה מזכה ובתחום עיסוק הקרוב ביותר ללבו של הזכיין כדי שזה ישקיע את כל מרצו בהצלחת הסניף.  

כתבות

  • תהליך של בנית מותג הוא לא תהליך פשוט וקל, במיוחד בעולם האופנה. כיום, ישנם עשרות ואפילו מאות מותגי אפנה אשר כל אחד מהם מתאפיין בסגנון ייחודי אך יחד עם זאת ניתן למצוא מותגי אפנה בעלי קו עיצוב דומה. לכן, כיום לפתוח מותג אפנה זה לא פשוט ועד למיצוב המותג בצורה טובה בשוק יכולים לחלוף שנים רבות. לכן, אם אתם מעצבי אפנה ורוצים לפתוח מותג אפנה גדול ומוביל, פורטל הזכיינות של ישראל עומד כאן לרשותכם.
  • כיום ניתן לראות כיצד חנויות בגדים מככבות בתחום הזכיינות וכיצד רבים מבינים כי בעזרת זכיינות הם יכולים לפתוח חנויות בגדים מצליחות יותר ובעלות פופולאריות גבוהה יותר בקלות רבה מאוד
  • כיום ישנו ביקוש רב מאוד לרכישה של זכיינות ולכן רשתות רבות לא מאפשרות לכל אחד לרכוש זכיינות של הרשת אלא מעבירות את המועמדים תהליך של סינון
  • אם יצא לכם לראות מודעות של עסקים למכירה ואם שואלים את עצמכם האם משתלם וכדאי לרכוש עסק שכזה, את התשובה לכך תוכלו למצוא במאמר הבא.
  • דקלה טל גורדון היא מעצבת חנויות האופנה המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014