054-4552788

יצירת קשר
...טוען...

זכיינות בתחום המזון

הציבור הישראלי ניחן בכמה הרגלי צריכה קבועים מאד שבאים לידי ביטוי בנאמנות חריגה לרשת מזון אחת לתקופה ארוכה במיוחד, אלא אם כן היא שינתה את עצמה בצורה קיצונית. נתון זה למעשה הפך לאחרונה את התחום של זכיינות מזון למבוקש מאד בקרב יזמים צעירים שמעוניינים לחבור אל ענף המזון מבלי לקחת סיכונים גבוהים מדי הכרוכים בהימור על פרויקט חדש לחלוטין. הפירוש של זכיינות מזון הוא למעשה קנייה של זיכיון להפעלה או להקמת סניף של רשת מזון מוכרת.
מהי זכיינות בענף המזון?
רשתות מזון אלו יכולות להגיע בצורה של דוכני פלאפל מקומיים או בצורה של בתי קפה מובילים, גלידריות מפורסמות וחביבות על קהל הילדים וכיוצא באלו. ישנם כמה יתרונות ברורים מאד בכל הנושא של זכיינות מזון. ההחלטה להפוך לזכיינים של רשת מזון מסוימת כוללת ראשית בדיקה מקיפה של נתוני הרשת, היתרונות העסקיים שלה, רמת הסיכון האפשרית, ספרי החשבונות של הרשת ועוד. באופן הזה ניתן למעשה לחזות את ההצלחה העתידית מחד או ההפסדים האפשריים ולקבל החלטה שכרוכה בהרבה פחות סיכונים.
יתרונות של זכיינות מזון
מדובר באחד היתרונות המרכזיים של זכיינות מזון להבדיל מהקמה של עסק מזון חדש המחייב בנייה של קהל לקוחות חדש מאפס שאיננו נחשף בעבר לשם או למותג שלנו ולשם כך עלינו למצוא דרכים אפשריות להעברתו של הלקוח הפוטנציאלי מרשת מזון מוכרת אליה התרגל לרשת מזון עם מותר לא מוכר. באמצעות זכיינות מזון ניתן ליהנות מכל היתרונות הברורים מאליהם של מותג מוכר ומגובש שהושקעו בו כבר לא מעט משאבים לצורך פרסום ושיווק, ובנוסף צבר לעצמו קהל לקוחות נאמן.
הסכם זכיינות
בין אם מדובר בזכיינות בתחום המזון בתחום האופנה או בכל עסק מסוג אחר, יש צורך תחילה לבדוק בצורה מקיפה את המותג, הרשת או תחום העיסוק. מנהלי הרשת מצידם נוהגים להפעיל מערך סדור לבדיקת יכולותיו הניהוליות של הזכיין בסניף הרשת הנידון, וכישורי הארגון והניהול שלו. הסכם זכיינות בין הרשת לזכיין מחייב אותו לנהל את הסניף בהתאם למדיניות הרשת.

כתבות

  • תהליך של בנית מותג הוא לא תהליך פשוט וקל, במיוחד בעולם האופנה. כיום, ישנם עשרות ואפילו מאות מותגי אפנה אשר כל אחד מהם מתאפיין בסגנון ייחודי אך יחד עם זאת ניתן למצוא מותגי אפנה בעלי קו עיצוב דומה. לכן, כיום לפתוח מותג אפנה זה לא פשוט ועד למיצוב המותג בצורה טובה בשוק יכולים לחלוף שנים רבות. לכן, אם אתם מעצבי אפנה ורוצים לפתוח מותג אפנה גדול ומוביל, פורטל הזכיינות של ישראל עומד כאן לרשותכם.
  • כיום ניתן לראות כיצד חנויות בגדים מככבות בתחום הזכיינות וכיצד רבים מבינים כי בעזרת זכיינות הם יכולים לפתוח חנויות בגדים מצליחות יותר ובעלות פופולאריות גבוהה יותר בקלות רבה מאוד
  • כיום ישנו ביקוש רב מאוד לרכישה של זכיינות ולכן רשתות רבות לא מאפשרות לכל אחד לרכוש זכיינות של הרשת אלא מעבירות את המועמדים תהליך של סינון
  • אם יצא לכם לראות מודעות של עסקים למכירה ואם שואלים את עצמכם האם משתלם וכדאי לרכוש עסק שכזה, את התשובה לכך תוכלו למצוא במאמר הבא.
  • דקלה טל גורדון היא מעצבת חנויות האופנה המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014