054-4552788

יצירת קשר
...טוען...

רומן גולוב

הגדרת מושג גלובליזציה : 
רוב החוקרים מצביעים על שנות השמונים כעשור שבו החל תהליך הגלובליזציה.גלובליזציה היא תהליך שבו יחסי גומלין חברתיים החורגים מעבר לגבולותיה של מדינת הלאום הופכים ליותר ויותר משמעותיים בחייהם של חברות והפרט. עקב כך ההבחנה בין פנים לחוץ – בין מה שמתרחש בתוך גבולותיה של מדינה הלאום ומחוץ להם – נעשית פחות ופחות משמעותית . במאה עשרים התפתח מצב של חפיפה רבה בין טרטוריה, אוכלוסיה , ושלטון. שער מטבעות הדולר שלושת מרכיבים האלה כוננו יחד את מדינת לאום.בגלובליזציה פרעה את החפיפה המשולשת . היא החלישה  את יכולתו שלטון לייצג את האוכלוסייה ולנהל את המשאבים , שכן הפעילות הכלכלית-חברתית-תרבותית גלשה אל מעבר למרחב הטריטוריאלי שהוא חלש עליה. נוצרה ציוויליזציה גלובלית המבוססת על שפה טכנו-דיגיטלית , מערכות פיננסיות ורשתות של ייצור וצריכה , שבמרכזה ארה"ב. עקב הגלובליזציה יכולת התמרון של המדינה פוחתת ומוסדותיה נחלשים. הישגים סוציאליים שהושגו במאבקים של דורות הולכים ונמוגים. איגודים מקצועיים היו בעבר חומת מגן לניסיונות של בעלי הון לנצל את הפועלים ולעשות רווחים על גבם. בגלל אופייה של הכלכלה הגלובלית רוב איגודי העובדים הפועלים ברמה לאומית נוטרלו, ואינם מצליחים לשמור על אינטרס של חבריהם . הגלובליזציה היא האופן שבו "הקפיטליזם המאוחר" פועל.הקפיטליזם הגלובלי הגיע בימינו לדומיננטיות חסרת תקדים גם מבחינת תפוצתו ברחבי תבל וגם מבחינת התקבלותו כשיטה הנכונה היחידה עם חשמל ובית חכם.
גלובליזציה נושאת עמה רעיונות של זכויות הפרט,חופש בחירה ורעיונות אחרים שמפרקים מסגרות לאומיות,אתניות ומסורתיות דכאניות. מצד אחר הגלובליזציה גם מפרקת מסגרות של סולידריות ותמיכה. כלומר:תהליך גלובליזציה הוא תהליך מורכב :יש לו צד אחד וצד אחר.הגלובליזציה מחוללת תהליכים סותרים רבי עוצמה המעוררים תחושה של כאוטיות . 

כתבות

  • תהליך של בנית מותג הוא לא תהליך פשוט וקל, במיוחד בעולם האופנה. כיום, ישנם עשרות ואפילו מאות מותגי אפנה אשר כל אחד מהם מתאפיין בסגנון ייחודי אך יחד עם זאת ניתן למצוא מותגי אפנה בעלי קו עיצוב דומה. לכן, כיום לפתוח מותג אפנה זה לא פשוט ועד למיצוב המותג בצורה טובה בשוק יכולים לחלוף שנים רבות. לכן, אם אתם מעצבי אפנה ורוצים לפתוח מותג אפנה גדול ומוביל, פורטל הזכיינות של ישראל עומד כאן לרשותכם.
  • כיום ניתן לראות כיצד חנויות בגדים מככבות בתחום הזכיינות וכיצד רבים מבינים כי בעזרת זכיינות הם יכולים לפתוח חנויות בגדים מצליחות יותר ובעלות פופולאריות גבוהה יותר בקלות רבה מאוד
  • כיום ישנו ביקוש רב מאוד לרכישה של זכיינות ולכן רשתות רבות לא מאפשרות לכל אחד לרכוש זכיינות של הרשת אלא מעבירות את המועמדים תהליך של סינון
  • אם יצא לכם לראות מודעות של עסקים למכירה ואם שואלים את עצמכם האם משתלם וכדאי לרכוש עסק שכזה, את התשובה לכך תוכלו למצוא במאמר הבא.
  • דקלה טל גורדון היא מעצבת חנויות האופנה המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014